
De SE(A) 200 is ontworpen voor chassis-cabine met een minimaal gvw van 7.500 kg.
SE 200 is van staal, de SEA 200 is van aluminium.
Het is ideaal voor het bergen en transporteren van kapotte voertuigen op een stabiele en veilige manier, dankzij zijn speciale ontwerp met een laag subframe.
Het platform kan vervaardigd worden uit aluminiumplanken op een stalen frame ( SEA 200 ) , of uit een voorledig stalen platform + frame ( SE 200 ) deze is uitermate geschikt voor berging van voertuigen die zwaar beschadigd zijn.
De maten van het platform worden aangepast aan de auto of naar de wensen van de klant .
De SE 200 en SEA 200 kunnen uitgebreid worden met een vork , deze kan variëren van een 1,5 ton of 2,5 ton vork voor de lichtere auto's tot een 3 ton of 4 ton vork voor de zware vrachtwagens.
Voor uitgebreidere informatie over de SE 200 kunt u ons uiteraard altijd benaderen en staan we u graag te woord.
SE 200 is van staal, de SEA 200 is van aluminium.
Het is ideaal voor het bergen en transporteren van kapotte voertuigen op een stabiele en veilige manier, dankzij zijn speciale ontwerp met een laag subframe.
Het platform kan vervaardigd worden uit aluminiumplanken op een stalen frame ( SEA 200 ) , of uit een voorledig stalen platform + frame ( SE 200 ) deze is uitermate geschikt voor berging van voertuigen die zwaar beschadigd zijn.
De maten van het platform worden aangepast aan de auto of naar de wensen van de klant .
De SE 200 en SEA 200 kunnen uitgebreid worden met een vork , deze kan variëren van een 1,5 ton of 2,5 ton vork voor de lichtere auto's tot een 3 ton of 4 ton vork voor de zware vrachtwagens.
Voor uitgebreidere informatie over de SE 200 kunt u ons uiteraard altijd benaderen en staan we u graag te woord.